PAM360’ın Kurumsal Destek Talebi Sistemleriyle Entegrasyonu

PAM360, ayrıcalıklı erişimle ilgili hizmet taleplerini otomatik olarak doğrulamak için çok çeşitli destek talebi sistemleriyle entegre olma özelliğine sahiptir. Entegrasyon, yalnızca geçerli bir destek talebi kimliğine sahip kullanıcıların yetkili ayrıcalıklı parolalara erişmesini sağlar. Bu entegrasyon, destek talebi sistemindeki ilgili hizmet taleplerinin otomatik olarak doğrulanması üzerine parola erişim isteklerine onay verilmesine yardımcı olan PAM360 iş akışını da kapsar.

 

Bu belgede, PAM360’ı destek talebi (ticketing)  sistemlerine entegre etme konusunda aşağıdakileri öğreneceksiniz:

  1. Bu Entegrasyon nasıl çalışır?
  2. Destek Talebi Sistemleri

 

Bu Entegrasyon Nasıl Çalışır?

PAM360’ı Kurumsal Destek Talebi Sisteminizle bir kez entegre ettikten sonra, kullanıcıların parolayı almak veya sıfırlamak için geçerli bir destek talebi kimliği girmeleri gerekir ve PAM360 erişim izni vermeden önce aşağıdakileri gerçekleştirir:

• Kullanıcı tarafından girilen destek talebi kimliğinin destek talebi sisteminde var olup olmadığının doğrulanması.

• Destek talebine bağlı durumun ‘Kapalı’ statüde OLMADIĞININ doğrulanması.

• Kullanıcının bu parolayı görüntüleme ve böylece BT kaynağına erişme yetkisine sahip olup olmadığının doğrulanması.

• Parola sıfırlama girişimleri durumunda uygun yetkilerin doğrulanması

 

Yukarıdakileri varsayılan olarak doğrulamanın yanı sıra, PAM360 parolalara erişim izni vermeden önce özel kriterler tanımlamanıza ve bunları destek talebi sistemi üzerinden doğrulamanıza da olanak tanır. Tüm süreç tamamen denetlenir; bu, ayrıcalıklı işlemlerin destek talebi kimlikleri kullanılarak izlenebileceği ve parola erişiminin destek talebi sistemindeki destek talep numaraları kullanılarak takip edilebilineceği anlamına gelir. Buna ek olarak, destek talebi kimlikleri yoluyla ayrıcalıklı erişim senaryosu üzerinde özel raporlar da oluşturabilirsiniz.

 

Destek Talebi Sistemleri

PAM360’ı destek talebi sisteminizle entegre etmek çok kolaydır. PAM360, aşağıdaki sistemlerle kolayca entegre edilebilir:

• ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand

• ServiceDesk Plus MSP

• ServiceDesk Plus

• ServiceNow

• JIRA

 

Yukarıdakilerin yanı sıra, PAM360’ı diğer Kurumsal Destek Talebi sistemlerine de entegre edebilirsiniz.

×
 

Hemen denemek için; Online Demo Center