OpManager ile ServiceNow entegrasyonu

 

OpManager, ServiceNow ile kullanıma hazır entegrasyon sunar. Bu, OpManager üzerinden belirli ağ hataları için otomatik vaka kaydına imkan sağlar. ServiceNow entegrasyonu, BT performans sorunlarını daha hızlı tanımlamanıza ve yanıtlamanıza yardımcı olur. Bağlamsal uyarılar, ortalama çözüm süresini (MTTR) azaltır. OpManager ve ServiceNow arasındaki çift yönlü veri senkronizasyonu, gerçek zamanlı olarak zahmetsiz bir uyarı yönetimi sağlar. ServiceNow entegrasyonu ile sorun çözümünü otomatikleştirerek BT yönetimini kolaylaştırın ve ağ uyarılarınızın kontrolünü ele alın.

OpManager’ın ServiceNow ile entegrasyonu size şunları sağlar:

 

Hata yönetimini otomatikleştirme

Ağ kesintilerini giderme

Kolay varlık yönetimi

Hata yönetimini otomatikleştirme

 

ServiceNow’ın OpManager ile entegre edilmesi, önceden tanımlanmış eşiklere dayalı olarak oluşturulan alarmlar için vakalar (destek talepleri) oluşturmanıza olanak tanır. Ağınızda bir arıza tespit edildiğinde, bir vaka meydana gelir ve bir alarmı harekete geçirmek için birden çok vaka arasında ilişki kurulur. OpManager, ağ yöneticisini bilgilendirmek veya bildirim profilini kullanarak bir aygıt için oluşturulan alarma bağlı olarak otomatik eylemler gerçekleştirecek şekilde yapılandırılabilir. İstenen destek talebi, önceliğe göre otomatik olarak uygun ekibe veya teknisyene atanabilir. Bu özellik, hizmet kesintisiyle ilgili ayrıntıların toplanması ve bunları manuel olarak atanması için harcanan zamanı azaltır. Destek taleplerini, önceliklerine ve önceden tanımlanmış hata durumlarına göre sınıflandırma ve atama sürecinin tümü, uyarı yönetimini kolaylaştırmanıza yardımcı olur.

Ağ kesintilerine müdahale edin ve sorunları giderin

 

ServiceNow, uyarı yeniden ortaya çıktığında aynı destek talebini yeniden açacak şekilde yapılandırılabilir. Bu, gereksiz yere vaka oluşturulmasının önüne geçer ve vaka durumu ile destek talebini işleyen teknisyenin bilgileriyle birlikte sorunu ve performans sorunlarının çözümünü tespit etmekte size yardımcı olur.  ServiceNow’da OpManager’a yansıtılacak olan destek taleplerini otomatik olarak oluşturabilir, güncelleyebilir ve kapatabilirsiniz. OpManager’daki uyarı bildirimleri, ServiceNow portalındaki vakayı otomatik olarak günceller OpManager eylemlerini kullanarak, bir temsilcinin OPM ile senkronize edilmiş cihazın anlık görüntüsüne ve alarm anlık görüntüsüne doğrudan erişmesine de izin verebilirsiniz. Bu özellik, BT altyapınızın tamamında uçtan uca uyarı yönetimi için tek bir merkezi izleme arayüzü sunar.

Kolaylaştırılmış varlık yönetimi

 

ServiceNow uygulamasının OpManager ile entegre edilmesi varlık yönetimini kolaylaştırır. Bir vakadan en çok hangi iş hizmetinin veya biriminin etkilendiğini tespit edebilirsiniz.  Bir cihaz OpManager’dan ServiceNow’a senkronize edildiğinde, bir varlık olarak eklenir. Belirli bir cihaz arızalandığında veya ilgili bildirim profilinde yapılandırılan belirtilen eşik değerini ihlal ettiğinde, ServiceNow’da bir vaka bildirilir ve söz konusu varlık da destek talebiyle eşlenecektir. Bir varlığın RAM ve bellek ayrıntıları senkronize edilecek ve ServiceNow aracılığıyla görüntülenebilecektir.

×
 

Hemen denemek için; Online Demo Center