‘‘Oldukça ekonomik olması piyasadaki emsal birçok ürüne karşı tercih etmemizde etkin oldu.’’

Ferhat ÖZDAĞ – İletişim Merkezi Sistem Mühendisi

Artpro Teknoloji olarak 4 yıldır müşterilerimize ITIL standartlarında hizmet vermeye çalışıyoruz. Müşterilerimizden gelen destek taleplerini verimli bir şekilde takip etmek ve raporlamak için SupportCenter Plus ürününü tercih ettik.

Ürünün bizim için gerekli olan tüm süreçleri içeriyor olması ve buna karşın oldukça ekonomik olması piyasadaki emsal birçok ürüne karşı tercih etmemizde etkin oldu. 2 sene süresince Standart versiyonunu ücretsiz olarak sunması da trial çözüm öneren alternatiflerine göre bizim için çok avantajlı oldu.

Müşterilerimize hem bakım anlaşması kapsamında hem de ücretli servis hizmeti veriyoruz. SupportCenter Plus sayesinde gelen servisleri, bizim için önemli olan kriterlere göre segmente edip, taahhüt ettiğimiz SLA değerleri sağlayabiliyoruz.

ManageEngine, IT sektöründe hizmet veren firmalar için ve teknolojiyi çok kullanan firmalar için oldukça faydalı ürünler sunuyor, bu noktada var olan ürün gamı oldukça çeşitli. Bu sayede tek tek kullanmaya başladığınız tüm ürünlerde aynı kullanım kolaylığını yaşayabiliyorsunuz. Böylece ürün adaptasyon süreci kısalıyor ve üründen gereken faydayı daha kısa surede almanızı sağlıyor.



×
 

Hemen denemek için; Online Demo Center